پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه

  1. خانه
  2. رنگ ساختمانی
  3. پوشرنگ های پلاستیکی
  4. پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه

پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه

تعداد در کارتن : 1

رنگ : سفید

کد رنگ: 310

برای ثبت سفارش عمده با ما تماس بگیرید.

دسته بندی : پارس بهار, پوشرنگ های پلاستیکی, رنگ ساختمانی, کارخانه سازنده
برچسب ها: پوشرنگ تمام پلاستیک, تمام پلاستیک, رنگ پارس بهار
5/5 - (1 امتیاز)

پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه یک رنگ امولسیونی با کیفیت بالا و بر پایه مرغوبترین کوپلیمرهای پلیوینیلاستات و پیگمنت تیتانیوم دی اکساید میباشد که فاقد حلال و سایر مواد مضر بوده و قابل رقیق شدن با آب می باشد. فام این رنگ سفید و به تنهایی جهت رنگآمیزی سقف و سایر سطوح قابل استفاده میباشد اما در صورت نیاز میتوان آن را با مادررنگهای ممتاز یا پلاستیک پارس بهاران مخلوط کرده و فامهای بسیار متنوع و زیبایی ایجاد نمود.

از رنگ پلاستیک پارس بهاران می توان جهت رنگ آمیزی زیبا و بادوام دیوار، سقف و کلیه سطوح گچی، سیمانی، بتنی، آجری و چوبی داخل ساختمان استفاده کرد.

روش استفاده از پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه به صورت زیر است:

  • ابتدا رنگ را توسط همزن دستی یا مکانیکی با دور مناسب کاملا یکنواخت نموده و سپس با افزایش تدریجی آب تا حصول ویسکوزیته مناسب رقیق کرده و مخلوط حاصل را خوب بهم بزنید تا یک ترکیب کاملا یکنواخت حاصل گردد.
  • میزان آب مصرفی وابسته به درجه حرارت محیط، سطح رنگآمیزی شونده و وسیله رنگآمیزی (قلممو، غلتک یا پیستوله) متفاوت است . بطور معمول برای اعمال با قلممو و غلتک مصرف ۲۰-۱۰ درصدآب ، و برای اعمال با اسپری مصرف ۳۰-۲۰ درصدآب توصیه میگردد .
  • سپس رنگ رقیق شده را با ابزار مورد نظرو با ضخامت توصیه شده و بطور یکنواخت روی سطح اعمال نمایید. رنگ پلاستیک ممتاز پارس بهاران را به تنهایی یا مخلوط با مادر رنگ، هم میتوان مستقیما روی سطوح گچی، بتنی و سیمانی سخت شده اعمال کرد و هم میتوان روی سطوح قبلا رنگ شده یا پوشش یافته با پرایمر مناسب اجرا نمود.
  • توصیه میشود درجه حرارت محیط در هنگام رنگآمیزی در محدوده ۴۰-۱۰ درجه سانتیگراد و دمای سطح حداقل ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم باشد . پس از اتمام کار ابزارآلات رنگآمیزی را با آب و یا مواد شوینده به همراه آب شستشو داده و جهت جلوگیری از زنگزدگی کاملا خشک نمایید .

روش آماده سازی سطح مورد نظر برای اعمال پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 :

  • سطح رنگ آمیزی باید کاملا تمیز و خشک و عاری از هر گونه آلودگی مانند چربی،گرد و خاک، شوره و … باشد.
  • در صورت وجود هر گونه آلودگی بر روی سطح مورد نظر از روشهای مناسب نظیر فشار باد و شستشو با آب و شوینده ها استفاده نمایید.
  • روش های مکانیکی نظیر سنباده، برس سیمی جهت از بین بردن شوره یا رنگهای قدیمی و بالا بردن زبری سطح و حصول چسبندگی بیشتر توصیه میگردد.
  • برای تمیز کردن سطوح سیمانی و بتنی میتوان از روش واتر جت استفاده نمود ولی قبل از رنگآمیزی باید از خشک شدن کامل سطح اطمینان حاصل شود.
  • به سطوح بتنی و گچی تازه ، باید اجازه داده شود تا حداقل به مدت ۳۰ روز کاملا خشک و سخت شوند.
  • هرگونه نقص در لایه زیرین مانند موجهای سطحی، ترکها ، سوراخها و غیره ، قبل از شروع رنگآمیزی باید اصلاح و پر شود. برای سطوح نایکنواخت ابتدا باید بتونه کاری و سمباده زنی انجام شود و پس از تمیز کردن سطح، رنگ نما با ضخامت مورد نظر روی سطح اعمال گردد.

شرایط نگهداری پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 : ظروف رنگ را در محل خشک ، خنک و با تهویه مناسب و دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید . دمای توصیه شده برای نگهداری ۴۰-۵ درجه سانتیگراد می باشد.پس از استفاده درب ظروف رنگ را محکم ببندید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پوشرنگ تمام پلاستیک پارس بهاران کد 310 دبه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پوشرنگ تمام پلاستیک, تمام پلاستیک, رنگ پارس بهار
پارس بهار, پوشرنگ های پلاستیکی, رنگ ساختمانی, کارخانه سازنده

محصولات مشابه

محصولات مشابه

فهرست
فروشگاه
جست و جو
واتس اپ
تماس با ما