اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل

  1. خانه
  2. کارخانه سازنده
  3. گل پخش
  4. اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل

اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل

حجم: 750 میل

تعداد در کارتن : 15

برای ثبت سفارش عمده با ما تماس بگیرید.

دسته بندی : اسپری, کارخانه سازنده, گل پخش
برچسب ها: اسپری, گل پخش اسپری
لطفا امتیاز دهید

اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل که در بازار با نام  اسپری تمیز و براق کننده ی لاستیک گل پخش مدل «GP5 PRO» نیز شناخته می شود، طراحی شده با وضعیت آب و هوایی ایران با فرمولاسیون خاص،منجر به درخشش فوق العاده و زیبایی تایر شده و نه تنها تایر ماشین را به راحتی تمیز و براق می کند بلکه از دیواره ی لاستیک در برابر آفتاب و حرارت محافظت نموده و طول عمر لاستیک، با استفاده از این محصول افزایش میابد.

اگر می خواهید زیبایی ماشین شما با داشتن تایرهای مشکی تمیز و براق دوچندان شود می توانید از اسپری تمیز و براق کننده ی گل پخش مدل «GP5 PRO» استفاده کنید برای این کار کافیست بطری را تکان داده و روی لاستیک کثیف و حتی خاکی اسپری کنید و حتی بدون دستمال کشیدن بعد از ایجاد پوشش اجازه دهید تا محلول خشک شود و تغییر را با این محصول تخصصی از گل پخش احساس کنید. در صورتی که میخواهید فقط لاستیک را تمیز و مشکی کنید بعد از اسپری کردن، محلول را با یک تکه ابر بروی دیواره ی لاستیک پخش کنید اما برای براق کردن لاستیک نباید روی محلول ابر یا دستمال بکشید و باید اجازه دهید تا به حالت طبیعی خشک شود.

اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل به کمک خاصیت آنتی استاتیکی و آنتی UV خود، کمک به افزایش طول عمر تایر کرده و از ترک خوردن لاستیک جلوگیری می نماید. مصرف هفتگی و منظم آن توصیه می گردد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری براق کننده تایر خودرو Gp5 گل پخش 750 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسپری, گل پخش اسپری
اسپری, کارخانه سازنده, گل پخش

محصولات مشابه

محصولات مشابه

فهرست
فروشگاه
جست و جو
واتس اپ
تماس با ما